reklama

VIDEO: Hlina a jeho Islamský štát

Kráčate si po Námestii SNP v Bratislave, listy vo vzduchu pekne poletujú a teplota na teplomeri ukazuje 15 stupňov. Celkom príjmený deň a v debate s kamarátom ma netrápilo takmer nič. Ako som si teda kráčal, tak som zbadal Alojza Hlinu, ako robí rozhovor s nejakým novinárom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Údajne máme dokonalú legislatívu

Dobre, fajn, Hlina robí rozhovor a čo? Ako som sa pozrel bližšie, tak som si všimol, že to nebolo len tak. Za ním bol veľký banner a na ňom nápis: poďte s nami budovať nový štát do Sýrie a Iraku. Čo tu ten blázon robí? Prvá myšlienka bola taká, že Hlina propaguje Islamský štát, ale to mi neprišlo reálne. Tak som s ním spravil rozhovor a dozvedel som sa o čo vlastne ide. To, či ten banner urobil pán Hlina mi nepovedal, ale to nie je podstatné. Za kvalitu sa ospravedlňujem, v polovici sa mi vybil mobil, tak som ho musel vymeniť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Propagácia ISIS ako trestný čin

V podstate ide o to, že Nemecko alebo Rakúsko prijalo legislatívu, kde propagovanie Islamského štátu je trestné. Zaznamenali sa prípady, kedy sa ľudia zo západných krajín rozhodli pripojiť k radikálnym islamistom a neskôr sa vrátili do vlasti. Hrozia im vysoké tresty, ale na Slovensku sa tejto téme na úrovni legislatívy takmer nikto nevenuje. Podľa Roberta Kaliňák má Slovensko dobrú legislatívu a je dobre chránené. Faktom však ostáva, že Islamský štát je krvilačná háveď, ktorá by mala byť zlikvidovaná a nemali by sme sa na to len tak prizerať. Naša legislatíva nezakazuje propagovanie Islamského štátu. Myslím si, že to nie je dobré. Slovensko by malo zaujať jasný postoj voči takejto agresii. Ak by bola propagácia trestná, zabránilo by sa aj v možnom sfanatizovaní niektorých ľudí a skupín obyvateľstva.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Medzinárodné spoločenstvo musí konať

Islamský štát je potrebné zastaviť a to bez ohľadu na to, či je niekto zo západu východu, juhu alebo severu. Medzinárodné spoločenstvo by malo urýchlene konať a vymyslieť plán, ako zabrániť ďalšiemu šíreniu tejto teroristickej organizácii. Naša vláda sa podobným problémom veľmi nezaujíma a minister vnútra si myslí, že máme dobrú legislatívu a Slovensko je dobre chránené. No neviem pán minister!

Ak sa Vám článok páči, tak zaň môžete zahlasovať na Vybrali.sme 

Adam Sipos

Adam Sipos

Bloger 
  • Počet článkov:  65
  •  | 
  • Páči sa:  60x

Pracujem pre organizáciu GLOBSEC, študoval som v Bratislave a v Kodani. V minulosti som pôsobil vo viacerých slovenských médiách, ako aj v mládežníckej politike. Kontakt: adam.sipos@outlook.sk Zoznam autorových rubrík:  Politika

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu